Tudományos tudásátadás a történelemoktatásban

Main Article Content

Katalin Farkas

Abstract

Az előadás három kérdés mentén vizsgálja a történettudomány és a történelemoktatás kapcsolatát. A vizsgálat alapját a történelemoktatást szabályozó dokumentumok (Nemzeti alaptanterv, kerettantervek, érettségi vizsgaleírás és vizsgakövetelmények), valamint az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet kísérleti tankönyvei (Németh és Sólyom, 2014; Sólyom, Nagy és Tarnóczai, 2014; Németh és Borhegyi, 2014; Borhegyi, 2014) adják.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Farkas, K. (2015). Tudományos tudásátadás a történelemoktatásban. Iskolakultúra, 25(7-8), 68–73. https://doi.org/10.17543/ISKKULT.2015.7-8.68
Section
Articles