Az elektronikus könyvről - oktatáson innen és túl

Main Article Content

Pál Kerekes
Péter Kiszl

Abstract

A korszerű oktatás feltétele a digitális tartalmak aktív tantervi bevonása minden korosztály számára. Tanulmányunk elméleti és saját tapasztalatokon (is) nyugvó gyakorlati összefoglalást kíván adni az elektronikus könyv mint tudásközvetítő eszköz még kiforratlan világáról, így foglalkozunk a terminológia meghatározásával, az új médiummal kapcsolatos olvasási szokások és használati tendenciák elemzésével, a tartalmakat biztosító szolgáltatók rendszerezésével és további aktuális kérdések fejtegetésével. Célunk annak érzékeltetése, hogy a nyomtatott és az elektronikus könyv szembeállítása zsákutca, egy ilyen mesterséges ellentétpár alapján nem követhető nyomon a könyv változása a 21. században.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Kerekes, P., & Kiszl, P. (2015). Az elektronikus könyvről - oktatáson innen és túl. Iskolakultúra, 25(3), 56–71. https://doi.org/10.17543/ISKKULT.2015.3.56
Section
Articles