Kvalitatív Komparatív Analízis a pedagógiai térábrázolásban
Main Article Content
Abstract
A tanulmány a pedagógiai terek vizsgálata során empirikus
környezetben mutatja be a Kvalitatív Komparatív Analízis
(Qualitative Comparative Analysis) csQCA (Crisp-Set QCA)
változatát, továbbá a kötetlen reflektív napló, a csQCA és a MAXQDA alkalmazásával megvalósított számítógéppel támogatott kvalitatív adatelemzés közötti kapcsolati rendszert illusztrálja. A kapcsolati háló kiépítése során a tanulmány figyelmet fordít a topologikus fordulat neveléstudomány számára releváns aspektusaira is.
környezetben mutatja be a Kvalitatív Komparatív Analízis
(Qualitative Comparative Analysis) csQCA (Crisp-Set QCA)
változatát, továbbá a kötetlen reflektív napló, a csQCA és a MAXQDA alkalmazásával megvalósított számítógéppel támogatott kvalitatív adatelemzés közötti kapcsolati rendszert illusztrálja. A kapcsolati háló kiépítése során a tanulmány figyelmet fordít a topologikus fordulat neveléstudomány számára releváns aspektusaira is.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Sántha, K. (2015). Kvalitatív Komparatív Analízis a pedagógiai térábrázolásban. Iskolakultúra, 25(3), 3–14. https://doi.org/10.17543/ISKKULT.2015.3.3
Issue
Section
Articles