Vízió és motiváció a nyelvtanulásban
Main Article Content
Abstract
Dörnyei Zoltán és Magdalena Kubanyiova Motivating learners, motivating teachers. Visions in the language classroom (Tanulók és tanárok motiválása. Vízió az idegennyelv-tanteremben) című könyvükben az idegennyelv-elsajátítási motiváció konstruktumát a korábbi kutatásokhoz képest új perspektívából mutatják be. Úgy
gondolom, hogy az idegennyelv-tanulási motivációt a vízió fogalma alapján vizsgáló könyv a téma elmúlt évtizedének egyik leghasznosabb műve, amely mind a kutatók, mind a gyakorló pedagógusok számára, számos új információval szolgál.
gondolom, hogy az idegennyelv-tanulási motivációt a vízió fogalma alapján vizsgáló könyv a téma elmúlt évtizedének egyik leghasznosabb műve, amely mind a kutatók, mind a gyakorló pedagógusok számára, számos új információval szolgál.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Thékes, I. (2015). Vízió és motiváció a nyelvtanulásban. Iskolakultúra, 25(2), 123–125. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21621
Issue
Section
Articles