Konferencia a kisgyermeknevelésért : EARLI SIG 5., 2014. augusztus 25−27., Jyväskylä
Main Article Content
Abstract
A korai életszakaszban történő preventív beavatkozások hatékonyságát a terápiás eredményességgel összevetve nem kérdés, hogy az előbbi javára dől el a vita. Ezt a felismerést tükrözi az a tény, hogy a kutatói figyelem egyre inkább a kisgyermekkorra fókuszál. Az eredmények közreadására remek alkalom nyílt 2014. augusztus 25-27. között a Jyväskylä-i Egyetemen, ahol az EARLI szervezet
kisgyermekneveléssel foglalkozó szekciójának felhívására 300 szakember találkozott, hogy választ keressen azokra a kihívásokra, amelyeket a 21. század állít elénk. A konferencia szervezőinek sikerült egyensúlyt találni a játék – nevelés – oktatás témakörei között. A plenáris előadók átfogó szintézisét adták egy-egy terület legújabb tudományos eredményeinek, a szekciók, műhelyek pedig az egyes területeken való elmélyülésre, élményszerzésre, eszmecserére adtak alkalmat.
kisgyermekneveléssel foglalkozó szekciójának felhívására 300 szakember találkozott, hogy választ keressen azokra a kihívásokra, amelyeket a 21. század állít elénk. A konferencia szervezőinek sikerült egyensúlyt találni a játék – nevelés – oktatás témakörei között. A plenáris előadók átfogó szintézisét adták egy-egy terület legújabb tudományos eredményeinek, a szekciók, műhelyek pedig az egyes területeken való elmélyülésre, élményszerzésre, eszmecserére adtak alkalmat.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Daru, K. (2015). Konferencia a kisgyermeknevelésért : EARLI SIG 5., 2014. augusztus 25−27., Jyväskylä. Iskolakultúra, 25(2), 89–93. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21618
Issue
Section
Articles