Az épség és alternatívái : testtudati fókuszok terápiás és színházpedagógiai kontextusokban
Main Article Content
Abstract
Testtudati- és színházterápiás tréningeken, színház-pedagógiai programokon gyakran tapasztaljuk, hogy eltérő módszertannal dolgozunk nagyon hasonló célok elérésének érdekében. Mind előadásunk, mind írásunk célja, hogy az olvasók betekintést nyerjenek az említett terápiák és egy színházpedagógiai participatív kutatás módszertanába. Szeretnénk ily módon is érzékeltetni, hogy jóllehet elméleti szinten más és más módszerekkel dolgozunk, kiindulási pontunk közös: a test.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Horváth, Z., & Novák, G. M. (2014). Az épség és alternatívái : testtudati fókuszok terápiás és színházpedagógiai kontextusokban. Iskolakultúra, 24(7-8), 69–79. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21548
Issue
Section
Articles