Qualitative Comparative Analysis: módszertani lehetőség a pedagógiai vizsgálatok számára

Main Article Content

Kálmán Sántha

Abstract

A tanulmány a nemzetközi társadalomtudományi kutatások módszertani világának egyik releváns tagját, a Qualitative Comparative Analysis (QCA) módszerét mutatja be. A QCA-tipológiák, a módszer gyakorlati alkalmazása során megjelenő elemek (hipotetikus igazságtábla, Quine-McCluskey algoritmus) illusztrálásával, valamint a QCA használatát elősegítő szoftveres háttér vázolásával a cél a QCA hazai pedagógiai vizsgálatokban való megjelenésének elősegítése.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Sántha, K. (2014). Qualitative Comparative Analysis: módszertani lehetőség a pedagógiai vizsgálatok számára. Iskolakultúra, 24(6), 3–16. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21527
Section
Articles