Ady az iskolában – recepciós apályban és dagályban

Main Article Content

László Arató

Abstract

Ady az iskolában. Szép, unalmas cím, aligha lehetne ennél ásítást keltőbbet találni.1 Igaz, nem én adtam, de elfogadtam, hiszen tanár vagyok, és az iskola a legszélesebb körben terjedő Ady-kép formálódásának meghatározó helyszíne. Igyekszem azonban a választott témát néhány újabb recepciós fejlemény bemutatásával, tudományos eredmények tankönyvekre tett hatásának vizsgálatával, illetve bizonyos, a mai ideológiai-politikai hullámok és az Ady-tanítás viszonyával kapcsolatos megérzések megfogalmazásával némileg érdekesebbé tenni.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Arató, L. (2014). Ady az iskolában – recepciós apályban és dagályban. Iskolakultúra, 24(3), 3–16. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21490
Section
Articles