Áttérés online tesztelésre – a mérés-értékelés új dimenziói

Main Article Content

Anita Pásztor-Kovács
Andrea Magyar
László Hülber
Attila Pásztor
Ágota Tongori

Abstract

Az online tesztelés olyan új lehetőségeket kínál, amelyek jelentős mértékű változást eredményeznek a mérés-értékelési folyamatokban. A tanulmány célja a tesztelésben lévő lehetőségek, új mérés-értékelési módszerek bemutatása olyan képességek mérésén keresztül, amelyek technológia alapú vizsgálatának módszertana egyelőre nem kidolgozott. A kutatások közös eleme az online tesztelés és a tesztek kiközvetítésére alkalmazott platform, az eDia, amely többek között alkalmas lineáris vagy adaptív, statikus és dinamikus, egyéni vagy kollaboratív tesztelés megvalósítására, kiszolgálva ezzel az új generációs pedagógiai mérés-értékelési igényeket.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Pásztor-Kovács, A., Magyar, A., Hülber, L., Pásztor, A., & Tongori, Ágota. (2013). Áttérés online tesztelésre – a mérés-értékelés új dimenziói. Iskolakultúra, 23(11), 86–100. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21446
Section
Articles