A mese és a játék jelenléte a kisgyermekes családok életében
Main Article Content
Abstract
Az első életévekben szerzett élmények és tapasztalatok későbbi fejlődést meghatározó szerepe már nemcsak a tudományos és szakmai közéletben, hanem a közgondolkodásban is evidencia. Ez a paradigmaváltás a 160 éves múltra visszatekintő bölcsődepedagógiát is az eddigi szakmai-módszertani nézetek újragondolására, a felmerülő kérdések megválaszolására ösztönzi. Gyakran megfogalmazódik szakmai dokumentumokban a családi nevelés értékeire, hagyományaira történő építkezés, ugyanakkor rögtön felvetődik a kérdés: vajon ismerik-e a kisgyermeknevelők a családi nevelés jellemzőit oly mértékben, hogy azt pedagógiai munkájukban hasznosítani tudják? A családi nevelés jellemzőit, a családban és a bölcsődében zajló nevelés egymással való kapcsolódásait vizsgáló kutatásunkból az otthoni nevelés néhány szeletével kapcsolatos eredményeinket mutatjuk be tanulmányunkban.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Nyitrai, Ágnes, & Darvay, S. (2013). A mese és a játék jelenléte a kisgyermekes családok életében. Iskolakultúra, 23(11), 73–85. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21445
Issue
Section
Articles