A probléma-alapú tanítás/tanulás alkalmazása humán tantárgyak területén
Main Article Content
Abstract
Évek óta zajlanak uniós szintű projektek (pl. POLLEN, SINUS, PRIMAS) a természettudományos tantárgyak oktatásának módszertani reformálása érdekében, viszont a humán tantárgyak, a kommunikáció és az irodalom módszertani megújulása jelenleg az előbbieknél kevésbé kiforrott terület. A következőkben egy olyan tanulási módszer, a probléma-alapú tanulás alkalmazási lehetőségeit vizsgálom humán területen, mellyel a problémamegoldó képesség, a kritikai gondolkodás, a kooperatív készség, az önszabályozó tanulás és sok egyéb készség mellett a hatékony beszéd- és íráskészséget és a szövegértést is hatékonyan lehet fejleszteni.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Bús, E. (2013). A probléma-alapú tanítás/tanulás alkalmazása humán tantárgyak területén. Iskolakultúra, 23(11), 34–43. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21442
Issue
Section
Articles