Akadályozott hallgatók a felsőoktatásban?

Main Article Content

János Karlovitz

Abstract

A világon számos országának egyre több egyetemén – és nem csak Európában vagy Észak-Amerikában, hanem Afrikában és Ázsiában is – működik valamilyen felsőoktatás-kutató, -fejlesztő és -képző központ, amelyeknek elsődleges célja és funkciója a legtöbb esetben a belső továbbképzések szervezése, az oktatói állomány pedagógiai-szakmódszertani kultúrájának elmélyítése, kompetenciáinak fejlesztése.* Egyre gazdagabb szakirodalom áll rendelkezésünkre a témában – és itt tényleg csak néhány könyvet említünk meg a több tízezerből (például: Ramsden, 2003, aki az elméleti kérdéseken túlmenően a tervezésre és az eredmények értékelésére helyezi fő hangsúlyait; Nicholls, 2002; Hativa, 2000; kicsit korábban Brown és Atkins, 1988; Robson, 2006 együtt kezeli a felsőoktatás és az egyéb továbbképzések módszertanát stb.)

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Karlovitz, J. (2013). Akadályozott hallgatók a felsőoktatásban?. Iskolakultúra, 23(10), 52–60. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21430
Section
Articles