A felnőttképzés újabb elméleti irányai
Main Article Content
Abstract
Gyakorlatközpontú világunkban szüksége van-e a felnőttképzésnek tudományos elméletekre? Egyáltalán képesek-e leírni a felnőttképzés folyton változó és sokszínű valóságát a teoretikusok elméleti rendszerei? Melyek az egyes elméleti koncepciók súlypontjai? Hol tart a felnőttképzés professzionalizációs folyamata, és mi jellemzi ma az andragógia mint tudományterület helyzetét és elfogadottságát? A tanulmány e kérdések megválaszolásához kíván hozzájárulni a hazai andragógia számára is releváns, újabb nemzetközi elméletek és empirikus kutatási eredmények elemzésével.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Feketéné Szakos, Éva. (2013). A felnőttképzés újabb elméleti irányai. Iskolakultúra, 23(9), 63–74. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21421
Issue
Section
Articles