Drámajáték a nyelvoktatásban : egy francia módszer olaszórán, az Immeuble
Main Article Content
Abstract
Míg a ’80-as években a kommunikatív nyelvtanításra helyeződött a hangsúly, a ’90-es évek második felétől a „cselekvéses megközelítés” vált népszerűvé, melynek lényege a konkrét és komplex feladatok hosszú távon történő megvalósítása idegen nyelven. Ereje abban rejlik, hogy az idegen nyelvet tanulók számára a nyelv a kommunikáció valós eszközévé válik egy kitalált világban, melyet egyéni és közös érdekek által építenek fel a tanár által megadott – földrajzilag, társadalmilag – zárt térben és időben. Minden nevet kap, s mozaikként illeszkedik be a tanulók által létrehozott fiktív világba.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Simor-Hadrik, Z. (2013). Drámajáték a nyelvoktatásban : egy francia módszer olaszórán, az Immeuble. Iskolakultúra, 23(5-6), 82–89. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21394
Issue
Section
Articles