Projektoktatás − Egy természettudományos projekt hatásának tanulói önértékelése

Main Article Content

Rita Sápiné Bényei

Abstract

Revákné Markóczi Ibolya monográfiája azon kevés projekt-hatásvizsgálatok egyikét tárja elénk, amely képes arra, hogy egyidejűleg több képességre gyakorolt hatást mérjen. Az eddigi hatásvizsgálatok gyengeségeit kiküszöbölendően mutatja be azt a mérőeszközt, ami kognitív, motivációs és kommunikációs képességeket egyidejűleg mér a projektoktatásra vonatkozóan. A „sejt” projekt ön- és egymás közötti értékelésére megbízható és érvényes kérdőívet dolgozott ki, kiegészítve azzal, hogy az értékelési kritériumok kidolgozásába bevonták a résztvevőket, a középiskolás diákokat is, sőt megtanították őket az értékelés használatára is.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Sápiné Bényei, R. (2013). Projektoktatás − Egy természettudományos projekt hatásának tanulói önértékelése. Iskolakultúra, 23(2), 96–99. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21371
Section
Articles