Jelzések NYIK-es tanulók olvasmánymegértéséről
Main Article Content
Abstract
Ez a dolgozatom „Az olvasás: fölfedezés” – Egy korosztály irodalomértésének alakulása című, 1997-ben megvédett kandidátusi értekezésem (Magyar Tudományos Akadémia Doktori Tanácsa, Budapest) alapján készült. Köszönettel tartozom témavezetőmnek, A. Jászó Anna egyetemi tanárnak a kutatásaim kritikai szemléletű irányításáért és Zsolnai József professzor úrnak, a Nyelvi, irodalmi és kommunikációs program (NYIK) kidolgozójának, aki az értekezésem elkészültét megkülönböztetett figyelemmel, nem egyszer bátorító észrevételeivel kísérte.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
H. Tóth, I. (2013). Jelzések NYIK-es tanulók olvasmánymegértéséről. Iskolakultúra, 23(2), 12–27. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21364
Issue
Section
Articles