Alkalmazott tudástérelmélet
Main Article Content
Abstract
Tóth Zoltán Alkalmazott tudástérelmélet című munkájában a kutatói figyelem a tanulók tudásszerkezetének feltérképezésére, modellezésére, a szakértői és valós tanulási utak összehangolására, a tévképzetekre és a fogalmi váltás elősegítésére irányul. A kutatás újszerűségét elsősorban a fenomenográfiás elemzéssel kombinált tudástérelmélet alkalmazása jelenti, melynek során a tudástér elemeit a tanulói válaszok rendszerezése után általánosítással képzett kategóriák adják. Az eredmények túlmutatnak a szerző elsődleges kutatási területe, a kémia körén.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Daru, K. (2013). Alkalmazott tudástérelmélet. Iskolakultúra, 23(1), 107–111. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21359
Issue
Section
Articles