A papír- és a számítógép alapú tesztelés összehasonlító vizsgálata különböző item paraméterek mentén
Main Article Content
Abstract
A mérés-értékelés IKT eszközökkel való támogatása képes lehet a
folyamat teljes és valódi megreformálására. A felelősségteljes
áttéréshez azonban pontos információkkal kell rendelkezni arról,
hogy a médium megváltoztatás, hogyan befolyásolja az
eredményeket. Ez egyrészt indokolt a korábbi papí alapú
eredményekkel való összehasonlítás végett, másrészről nem lehetnek
hátrányosan érintett tanulói körök (Molnár, 2010; Lent, 2009). Jelen
tanulmány az itemek különböző paramétereinek szempontjából
vizsgálja a média befolyásoló erejét a matematika műveltségterületen
elsőtől hatodik osztályig.
folyamat teljes és valódi megreformálására. A felelősségteljes
áttéréshez azonban pontos információkkal kell rendelkezni arról,
hogy a médium megváltoztatás, hogyan befolyásolja az
eredményeket. Ez egyrészt indokolt a korábbi papí alapú
eredményekkel való összehasonlítás végett, másrészről nem lehetnek
hátrányosan érintett tanulói körök (Molnár, 2010; Lent, 2009). Jelen
tanulmány az itemek különböző paramétereinek szempontjából
vizsgálja a média befolyásoló erejét a matematika műveltségterületen
elsőtől hatodik osztályig.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Hülber, L. (2012). A papír- és a számítógép alapú tesztelés összehasonlító vizsgálata különböző item paraméterek mentén. Iskolakultúra, 22(12), 13–25. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21336
Issue
Section
Articles