A pedagógusok SNI-vel szembeni attitűdje SACIE-vel mérve : a Sentiments, Attitudes and Concerns about Inclusive Education Scale (SACIE)
Main Article Content
Abstract
Az integrált, inkluzív oktatás terjedésével a sikeres együttnevelés elemeinek vizsgálata is elkezdődött. Kétségkívül a pedagógusok kulcspozícióban vannak, hiszen a mindennapokban, az osztályteremben kizárólagosan meghatározó vezető-szervező szerepet töltenek be tanítványaik között. Az együttneveléssel kapcsolatos attitűdjük vizsgálata azonban nehéz, de elkezdődött a megfelelő eszközök kidolgozása és továbbfejlesztése. Az írás az egyik, már több országban kipróbált skálával (SACIE) a magyar pedagógusok körében szerzett tapasztalatokat mutatja be.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Pető, I., & Ceglédi, T. (2012). A pedagógusok SNI-vel szembeni attitűdje SACIE-vel mérve : a Sentiments, Attitudes and Concerns about Inclusive Education Scale (SACIE). Iskolakultúra, 22(11), 66–82. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21329
Issue
Section
Articles