Olvasni és lenni : olvasáskultúra és identitás összefüggései
Main Article Content
Abstract
Olvasáskultúra és pedagógiai identitás összefüggéseinek a vizsgálatát Békés megye 8 általános iskolájában és 2 gimnáziumban végeztük el. A kutatás a Határmenti pedagógus közösségek interkulturális kompetenciáinak erősítése című, az Európai Regionális Fejlesztési Alaphoz benyújtott pályázati program része volt. A pályázati projekt a Partiumi Keresztény Egyetem (Nagyvárad) s a Szent István Egyetem Pedagógiai Kara (Gödöllő – Szarvas) együttműködésével valósult meg. A kutatás célja az volt, hogy feltárja az olvasáskultúra szakés szépirodalomra vonatkozó attitűdviszonyait; hogy kultúra és identitás összefüggéseit a pedagógiai szakma keretein belül mutassa meg. A tanulmány a kutatás tapasztalatait foglalja össze.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Virágné Horváth, E. (2012). Olvasni és lenni : olvasáskultúra és identitás összefüggései. Iskolakultúra, 22(7-8), 116–123. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21297
Issue
Section
Articles