Gyógypedagógiai iskola, EGYMI, referenciaintézmény...
Main Article Content
Abstract
A tanulmány azt a figyelemreméltó intézményfejlődési utat mutatja be, amely a szegregált gyógypedagógiai iskolától az integrált nevelésben részt vevők számára széles körű gyógypedagógiai szolgáltatásokat nyújtó egységes gyógypedagógiai módszertani intézményig, majd a modellértékű tudásbázisig, a referenciaintézményig vezet. Az elemző történeti áttekintés megközelítőleg egy negyedszázadot fog át, a nyolcvanas évek közepétől napjainkig.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Papp, G., & Mile, A. (2012). Gyógypedagógiai iskola, EGYMI, referenciaintézmény. Iskolakultúra, 22(5), 76–83. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21275
Issue
Section
Articles