Doktori kutatások a Pető Intézetben
Main Article Content
Abstract
Pető András a mozgássérülést agyi összerendezési zavarként fogta fel, és azt tanulással befolyásolhatónak tartotta. Módszerének lényege olyan holisztikus szemlélet, melynek bázisa a komplex személyiségfejlesztés, ami a kondukción alapuló tanulással a sérült személy aktivitását biztosítja. Korunk kihívásai arra ösztönöznek bennünket, hogy a konduktív pedagógia létjogosultságát és eredményességét, változásra való képességét és erősségeit ne csak tapasztalati eszközökkel, hanem tudományosan alátámasztott pedagógiai vizsgálatokkal is bizonyítsuk. Mindezekért fontosnak tartjuk, hogy az ELTE Neveléstudományi Doktori Iskola Programján doktoranduszaink folyamatban lévő kutatásait bemutassuk.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Horváthné Kállay, Z., Nádasi, Z., Gál, F., Kolumbán, E., & Benyovszky, A. (2012). Doktori kutatások a Pető Intézetben. Iskolakultúra, 22(4), 20–34. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21256
Issue
Section
Articles