Igazolt hiányzás? : a pull-out tehetséggondozó módszer működése Izraelben

Main Article Content

Andrea Frank

Abstract

Pedagógusként talán nehéz elképzelni, hogy tehetséges diákok esetében léteznek olyan helyzetek, mikor pedagógiai szempontból az az előnyös, ha a tanulók rendszeresen hiányoznak az iskolából. Sőt, annál nagyobb nyereségre tehetnek szert, minél hosszabb időn át, és minél rendszeresebben, lehetőleg hetente teszik ezt. Természetesen ez a rendszeres „iskolakerülés” nem azt jelenti, hogy ellenőrizetlen körülmények között vesztegetik el az idejüket, hanem épp az ellenkezőjét.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Frank, A. (2012). Igazolt hiányzás? : a pull-out tehetséggondozó módszer működése Izraelben. Iskolakultúra, 22(2), 95–107. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21243
Section
Articles