Igazolt hiányzás? : a pull-out tehetséggondozó módszer működése Izraelben
Main Article Content
Abstract
Pedagógusként talán nehéz elképzelni, hogy tehetséges diákok esetében léteznek olyan helyzetek, mikor pedagógiai szempontból az az előnyös, ha a tanulók rendszeresen hiányoznak az iskolából. Sőt, annál nagyobb nyereségre tehetnek szert, minél hosszabb időn át, és minél rendszeresebben, lehetőleg hetente teszik ezt. Természetesen ez a rendszeres „iskolakerülés” nem azt jelenti, hogy ellenőrizetlen körülmények között vesztegetik el az idejüket, hanem épp az ellenkezőjét.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Frank, A. (2012). Igazolt hiányzás? : a pull-out tehetséggondozó módszer működése Izraelben. Iskolakultúra, 22(2), 95–107. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21243
Issue
Section
Articles