Természettudományos ismeretek megértését segítő program az 5−6. évfolyamon
Main Article Content
Abstract
Az 1980-as évektől kezdve kitüntetett figyelmet kap a tanulás konstruktivista felfogására alapozva a fogalmi fejlődést és váltást elősegítő tanítás kutatása, különösen a természettudományok területén. Kutatásunk célja, hogy az ismeretelsajátítás folyamatára vonatkozó nemzetközi és hazai kutatások eredményeiből kiindulva olyan oktatási programot fejlesszünk ki, amely segíti a tantárgyi ismeretek mélyebb megértését, a természettudományos alapfogalmak fejlődését, a szakirodalomból már ismert kritikus témák, tudományos fogalmak tanulását, a tévképzetek kialakulásának megelőzését, a meglévő tévképzetek feloldását.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Korom, E., & Nagy, L. (2012). Természettudományos ismeretek megértését segítő program az 5−6. évfolyamon. Iskolakultúra, 22(2), 3–16. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21236
Issue
Section
Articles