Differenciált munkaformák : a műhelyfoglalkozás indoka és tapasztalatai
Main Article Content
Abstract
Az írás egyfelől indoklását adja, hogy miért van szükség a felsőoktatásban olyan műhelyfoglalkozásokra, amelyek a differenciálást, a tevékenységcentrikus és élményszerű munkaformák alkalmazását segítik az oktatók körében. Ennek a jelentőségét a tanárképzésben látja, ahol kiemelt szerepet kap, hogy a szakterületi képzés vonatkozásában is ilyen szemlélettel és módszerekkel találkozzanak a jövő pedagógusai. Másfelől a kurzus tapasztalatait veszi számba, hangsúlyozva, hogy segíteni kell a tanulással kapcsolatos szemléletváltást mind az oktatók, mind pedig a hallgatók körében. Egyértelműsíti, hogy jóval több előkészítést, felkészülést igényel ennek a szemléletnek és gyakorlatnak a megvalósítása, mint a hagyományos óraszervezés, ezért érdemes megfontolni a differenciálás, tevékenycentrikus, élményszerű munkaformák alkalmazásával járó többletmunka elismertetését a felsőoktatásban (is)
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Horváth H., A. (2011). Differenciált munkaformák : a műhelyfoglalkozás indoka és tapasztalatai. Iskolakultúra, 21(12), 41–47. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21212
Issue
Section
Articles