Mentori feladatokra jelentkező pedagógusok elvárásai és kompetenciáinak önértékelése
Main Article Content
Abstract
Tanulmányunk olyan pedagógusokkal végzett vizsgálat eredményeit mutatja be, akik mentori feladatokra jelentkeztek. A pedagógusok egy három napos képzési programon vettek részt, melynek keretében önként és anonim módon töltöttek ki egy általunk szerkesztett kérdőívet. Kutatásunkkal azt mutatjuk be, hogyan értékelik a pedagógusok felkészültségüket a mentori munkára, milyennek ítélik kompetenciáikat, s milyen elvárásokkal fogadják a pedagógusjelölteket. Eredményeink a leendő mentorok kiválasztása és képzése szempontjából figyelemre méltóak.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Tóth-Márhoffer, M., & Paksi, L. (2011). Mentori feladatokra jelentkező pedagógusok elvárásai és kompetenciáinak önértékelése. Iskolakultúra, 21(12), 29–40. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21211
Issue
Section
Articles