Kettős mérce az iskola szerepének megítélésében – egy kirekesztéskutatás margójára
Main Article Content
Abstract
A rendszerváltást követő két évtizedben a magyarországi középosztály fokozottan megélte létbiztonságának csökkenését és perspektíváinak beszűkülését. Ez a folyamat, egyéb negatív tendenciákkal kiegészülve, a középosztály leértékelődéséhez vezetett. Széles társadalmi rétegek kényszerültek arra, hogy erőforrásaikat végsőkig kihasználva arra törekedjenek, hogy legalább a következő generáció visszaszerezhesse az elveszett helyzetet: ennek a küzdelemnek a legfőbb színtere az iskola.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Hüse, L. (2011). Kettős mérce az iskola szerepének megítélésében – egy kirekesztéskutatás margójára. Iskolakultúra, 21(1), 88–98. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21116
Issue
Section
Articles