Szociális túlélés, tudás, adomány: a wuppertali törökök identifikációi
Main Article Content
Abstract
Jelen munka egy egyéves kutatás első fázisának eredményeit hivatott ismertetni, melynek során a németek, a németországi törökök és a Törökországból érkező „Bildungsausländerek” egymásról alkotott képét vizsgáltam. Mindeközben körvonalazódott a török „Bildungsausländerek” sajátos helyzete, ön-identifikációja, kialakult „szociális túlélési stratégiáik” is, melyek a németországi török származású lakosság egyáltalában vett jelenlétének és helyzetének erre való hatásai nélkül értelmezhetetlenek.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Boros, B. (2010). Szociális túlélés, tudás, adomány: a wuppertali törökök identifikációi. Iskolakultúra, 20(11), 92–104. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21088
Issue
Section
Articles