Szociális túlélés, tudás, adomány: a wuppertali törökök identifikációi

Main Article Content

Bianka Boros

Abstract

Jelen munka egy egyéves kutatás első fázisának eredményeit hivatott ismertetni, melynek során a németek, a németországi törökök és a Törökországból érkező „Bildungsausländerek” egymásról alkotott képét vizsgáltam. Mindeközben körvonalazódott a török „Bildungsausländerek” sajátos helyzete, ön-identifikációja, kialakult „szociális túlélési stratégiáik” is, melyek a németországi török származású lakosság egyáltalában vett jelenlétének és helyzetének erre való hatásai nélkül értelmezhetetlenek.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Boros, B. (2010). Szociális túlélés, tudás, adomány: a wuppertali törökök identifikációi. Iskolakultúra, 20(11), 92–104. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21088
Section
Articles