A tanulás értelmezése a 21. században
Main Article Content
Abstract
Alvin Toffler (1970, 414. o.) kijelentése, miszerint a 21. század „analfabétái nem azok, akik nem tudnak írni és olvasni, hanem azok, akik nem tanultak meg tanulni”, már 30 évvel ezelőtt megfogalmazódott, igazságtartalma azonban napjainkban vált leginkább egyértelművé. A megfelelő tanulás képessége nélkül elveszünk a töménytelen információhalmazban, nem tudunk boldogulni sem a hétköznapi szituációk megoldásra váró problémáiban, sem pedig szociális kapcsolataink megfelelő irányításában.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
D. Molnár, Éva. (2010). A tanulás értelmezése a 21. században. Iskolakultúra, 20(11), 3–16. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21083
Issue
Section
Articles