Az iskola terei
Main Article Content
Abstract
Térpoétikai szerveződések változatos típusait hozzák létre a “térregények”-nek. A magyar regény alakulástörténetében jól kivehető műfajsort alkotnak a „városregények” (például Lőcse, Budapest vagy Szabadka térjelentései), a vajdasági magyar irodalomban pedig a „csatornaregények” (a Ferenc-csatorna történetét előhívó alkotások). E narratívába tartoznak azok a regények is (az előbbiek analógiájára „iskolaregények”-nek nevezhetnénk őket), amelyek működését Horváth Futó Hargita Iskola-narratívák című, könyv alakban 2009 folyamán napvilágot látott nagytanulmánya mutatja be.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Bence, E. (2010). Az iskola terei. Iskolakultúra, 20(10), 130–132. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21082
Issue
Section
Articles