Történeti oktatás, tankönyvügy, tankönyvrevízió : a CISH 1929-es velencei tanácskozása

Main Article Content

Gábor Albert B.

Abstract

A tankönyvrevíziós mozgalom kutatásának tudomány-rendszertani helye a tankönyvkutatásokhoz kapcsolódik. E kutatások egyik legismertebb hazai képviselője, Dárdai Ágnes révén a nemzetközi tankönyvrevíziós mozgalom két világháború közötti eseményeinek számos mozzanata ismert (Dárdai, 2002; F. Dárdai, 2006). A téma mindenre, így a Történettudomány Nemzetközi Bizottsága (= Comité International des Sciences Historiques, a továbbiakban CISH) által rendezett kongresszusok, tanácskozások hazai vonatkozásaira is kiterjedő szisztematikus történeti feldolgozása viszont jelen írás szerzőjének kisebb résztanulmányait leszámítva (Albert B., 2008, 2010) a mai napig nem történt meg.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Albert B., G. (2010). Történeti oktatás, tankönyvügy, tankönyvrevízió : a CISH 1929-es velencei tanácskozása. Iskolakultúra, 20(10), 85–90. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21073
Section
Articles