A 2009. szeptemberi országos fizika és kémia felmérésekről : a fizika- és a kémiatanítás eredményessége
Main Article Content
Abstract
Jelen írásban két reprezentatívnak minősíthető 2009-es adatgyűjtés eredményeiről számolok be. Vizsgálatainkban a műszaki felsőoktatásba beérkező hallgatók felkészültségének felmérését végeztük el fizika és kémia tantárgyakból több felsőoktatási intézmény bevonásával. Szándékunk az volt, hogy az oktatási kormányzat figyelmét felhívjuk a közoktatásban lezajlott negatív jelenségek kezelésének elodázhatatlanságára, melyre egy széleskörű vizsgálat eredményei alkalmasak lehetnek, hiszen a deklarált célok között szerepel a műszaki-természettudományos végzettségű szakemberek képzésének kiemelt támogatása.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Radnóti, K. (2010). A 2009. szeptemberi országos fizika és kémia felmérésekről : a fizika- és a kémiatanítás eredményessége. Iskolakultúra, 20(10), 71–78. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21071
Issue
Section
Articles