A történelem didaktikája
Main Article Content
Abstract
A magyar történelemtanítás nem egy kiváló szakkönyvvel büszkélkedhet. Ide sorolható (ha csupán az utóbbi évek termésében tallózunk) F. Dárdai Ágnes (2006) műve, továbbá Katona András és Sallai József (2002) vagy Csepela, Horváth, Katona és Nagyajtai (2003) kiváló könyvei. Ha Szlovákiát nézzük – ahol a történelemdidaktika terén szegényesebb a helyzet –, a leglényegesebb átfogó munka a Julius Alberty (1992) könyve, ennek újabb kiadása híján pedig Viliam Kratochvíl (2004, 2008, 2009) könyvei és tanulmányai.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Bényi, K. (2010). A történelem didaktikája. Iskolakultúra, 20(9), 122–124. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21063
Issue
Section
Articles