Szóhangsúly – Az idegen nyelvek tanításának elfeledett aspektusa?
Main Article Content
Abstract
Az elmúlt másfél évtizedben a kognitív pszichológia és az idegtudomány házasságából számos új tudományterület született. Ezek egyike, a kognitív fejlődés-idegtudomány, a 21. század első évtizedében bontokozott ki igazán, s eredményei számos kérdésben alakították át a megismerő folyamatok és az agy fejlődésének összefüggéseire vonatkozó ismereteinket. Ma számos tudományterületet fognak át azok a kutatások, amelyeknek témája a nyelvi fejlődés, az egy , illetve kettő vagy több nyelv korai és magas szintű elsajátítása (kétnyelvűség, többnyelvűség), s különösen az idegen nyelvek tanulása.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Csépe, V. (2010). Szóhangsúly – Az idegen nyelvek tanításának elfeledett aspektusa?. Iskolakultúra, 20(4), 68–76. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21010
Issue
Section
Articles