A felsőfokú tanítóképzés megteremtésére irányuló 1918-19, 1938, 1947-48 és 1956-59 évi kísérletek motívumairól
Main Article Content
Abstract
Az elmúlt évszázad alapvető változást hozott a magyarországi tanítóképzés történetében. A hajdan a teljes értékű középiskolaként való elismertségért küzdő középfokú intézmények helyett egyetemek karai vagy önálló főiskolák igyekeznek színvonalasan megfelelni a 21. század s vele a dualizmus kori regionális közösség helyébe lépő európai integráció követelményeinek.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Donáth, P. (2010). A felsőfokú tanítóképzés megteremtésére irányuló 1918-19, 1938, 1947-48 és 1956-59 évi kísérletek motívumairól. Iskolakultúra, 20(2), 86–92. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20977
Issue
Section
Articles