A hazai matematikai, természettudományos és műszaki képzés nemzetközi összehasonlításban
Main Article Content
Abstract
A hazai oktatás- és tudománypolitika, sőt újabban a gazdaságpolitika rendszeres időnként felvetődő kérdése, hogy a hazai felsőoktatásban kevés műszaki és természettudományi szakos hallgató tanul, illetve kevés hallgató jelentkezik ilyen szakokra. 2009-ben talán a szokásosnál is nagyobb figyelmet kapott a probléma nálunk. A munkaadók szervezetei (2) nyilatkozatban foglaltak állást a kérdésről, s az Akadémia elnöke (3) is fontosnak tartotta felhívni a figyelmet a helyzet súlyosságára.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Polónyi, I. (2010). A hazai matematikai, természettudományos és műszaki képzés nemzetközi összehasonlításban. Iskolakultúra, 20(2), 72–81. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20975
Issue
Section
Articles