A STEP 21 tanóra-diagnosztikai modell
Main Article Content
Abstract
A STEP 21 tanóra-diagnosztikai modell horizontálisan és vertikálisan összehangolt kauzális hatómodell. Farkas Jánost (2008) parafrazeálva: az egyes indikátorok mögött – a releváns összekapcsolásnak köszönhetően – feltárul a jelentés. A társadalmi elvárásokból, szakmai követelményekből, valamint a hozzájuk kapcsolódó mérési-értékelési-visszajelzési szabályokból felépülő szakértői rendszer az OECD-TALIS „átfogó mérési, értékelési, minőségfejlesztési és minőségbiztosítási sztenderdjeinak” (Santiago, 2002) hazai fejlesztésű alternatívája: egy magyar modell. Az OKTKkutatás „elengedett szálainak” továbbfűzésére a szerző az ELTE PPK Neveléstudományi Doktori Iskolájában vállalt PhD-hallgatóként kötelezettséget.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Monoriné Papp, S. (2010). A STEP 21 tanóra-diagnosztikai modell. Iskolakultúra, 20(2), 53–71. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20974
Issue
Section
Articles