A létezés és megismerés virágai : a tanóra jelenségvilágának feltárása és megértése

Main Article Content

Sarolta Monoriné Papp

Abstract

A STEP 21 tanóra-diagnosztikai modell a Zsolnai-féle pedagógiai éthoszban gyökerezik. Az ÉKP szakmai kapcsolathálójából másfél évtizede kibújtam, de Tanár úr jól ismert, összpontosított figyelmét a tanóra-diagnosztikai indikátorrendszer kutatásáról-fejlesztéséről folytatott két későbbi pápai beszélgetésünkkor újra magamon érezhettem. 2006-ban vállalta majdani kutatási eredményeim pedagógiai bírálatát, később fogadókészséget mutatott egy előbbiekkel összefüggő szakmai kezdeményezésem iránt – de már egyik sem valósulhatott meg. Még kezébe adhattam az Iskolakultúrában megjelent kutatási beszámolómat: köszönetet mondtam benne azért a szakmai-pedagógiai kultúráért, amelyre törökbálinti pedagóguséveim óta támaszkodhatom (Monoriné Papp, 2010).

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Monoriné Papp, S. (2011). A létezés és megismerés virágai : a tanóra jelenségvilágának feltárása és megértése. Iskolakultúra, 21(10-11), 18–24. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/21187
Section
Articles