Hátrányos helyzetű cigány fiatalok középfokú oktatási intézményei és lehetőségei
Main Article Content
Abstract
Tanulmányomban bemutatom és elemzem azokat az intézményeket, amelyek a perifériális területen élő, hátrányos helyzetű cigány fiatalok iskolai és munkaerő-piaci esélyegyenlőségét hivatottak elősegíteni, elsősorban az általános iskola és a középiskola között kialakult mély szakadék különböző módszerekkel való áthidalásával. Az általunk vizsgált településen élők iskolai végzettségének, oktatási lehetőségeinek elemzésével, szerkesztett életútinterjúkon (1) keresztül vázolom az általam tipikusnak tartott, az oktatási rendszeren keresztülvezető mobilitási utakat.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Virág, T. (2009). Hátrányos helyzetű cigány fiatalok középfokú oktatási intézményei és lehetőségei. Iskolakultúra, 19(12), 101–115. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20947
Issue
Section
Articles