A reflektív pedagógusmagatartás motívumhálója : előtanulmány A bennünk élő iskolakép című kutatás számítógépes tartalomelemzéséhez

Main Article Content

Sarolta Monoriné Papp

Abstract

A VII. Nevelésügyi Kongresszusra készülve a Comenius Műhely Közhasznú Egyesület és a Magyar Pedagógiai Társaság a bennünk élő iskolakép azonosítására vállalkozott. Szakmabeliektől és laikus iskolahasználóktól az utóbbi évtizedben történt konkrét esetek rövid elbeszélését vártuk. Az átélt események, pozitív és/vagy negatív előjelű „kulcsélmények” tárgyszerű leírása alapján azt kívántuk feltárni és elemezni, hogy milyen együttműködésbeli, fejlesztésbeli, illetve szakmai tényezőkre érzékeny a mai magyar óvoda, iskola és kollégium, illetve annak belső és külső társadalmi környezete. Az anyag módszeres kvalitatív feldolgozása – korszerű tartalomelemzési eljárásokra, valamint a STEP 21 diagnosztikus modellre támaszkodva – jelenleg is folyik.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Monoriné Papp, S. (2009). A reflektív pedagógusmagatartás motívumhálója : előtanulmány A bennünk élő iskolakép című kutatás számítógépes tartalomelemzéséhez. Iskolakultúra, 19(12), 51–58. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20943
Section
Articles