Mesék és fejlődéssegítő feladatok az 1. és a 2. osztályos olvasókönyvekben
Main Article Content
Abstract
A mesében rejlő lehetőségek és a meséknek a 4–8 éves gyermekek életében játszott szerepe miatt kézenfekvőnek tűnik, hogy a mesék alkalmazására épülő módszerekkel próbáljuk segíteni a gyermekek fejlődését. Módszerünk kidolgozását megalapozandó, szükségesnek láttuk annak megvizsgálását is, hogy a 4–8 éves korosztály életében, otthon, az óvodában és az iskolában hogyan jelenik meg a mese. A kérdésben való tájékozódáshoz az iskolások esetében az egyik legalkalmasabb lehetőség a tankönyvelemzés.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Nyitrai, Ágnes. (2009). Mesék és fejlődéssegítő feladatok az 1. és a 2. osztályos olvasókönyvekben. Iskolakultúra, 19(11), 3–18. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20921
Issue
Section
Articles