Erkölcsi gondolkodás 9-10 évesek írásbeli szövegalkotásában
Main Article Content
Abstract
Az anyanyelvi nevelésben a fogalmazás tanítása összetett tevékenység, mert az iskolába lépéstől egészen a fogalmazás konkrét tanításáig sokféle nyelvhasználati mód gyakorlásának eredménye a fogalmazás tanításában szintetizálódik. A fogalmazás-tanítás hagyományos stratégiája a tanulói fogalmazás alapos előkészítésén (szerkezeti, tartalmi és stilisztikai szinten) alapul. Felvetődik azonban a kérdés, hogy különösebb előkészítés nélkül képesek-e a tanulók a fogalmazás elején szöveget létrehozni önállóan, illetve egy általuk ismert történetet továbbgondolni, netán erkölcsi gondolatokat írásban megfogalmazni.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Pintér, H. (2009). Erkölcsi gondolkodás 9-10 évesek írásbeli szövegalkotásában. Iskolakultúra, 19(10), 109–116. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20914
Issue
Section
Articles