A tanár szerepe a tanulók személyiségfejlődésében a tanórai motivációs technikákon keresztül
Main Article Content
Abstract
Az idegen nyelv hatékony elsajátításához szükséges legfontosabb tanári motivációs technikák az 1990-es évek óta egyre hangsúlyosabb kutatási területet jelentenek (Dörnyei, 1994a, 1994b). A témában végzett kutatások eddig 12 olyan motivációs stratégiát találtak, amelyeket az angolnyelv-tanárok a legfontosabbnak tartanak és a legtöbbet használnak a tantermi munka során. Jelen tanulmány azt vizsgálja, hogy a nyelvtanulók véleménye szerint mennyire gyakori a 12 motivációs stratégia használata az osztályteremben, illetve a stratégiák használata mennyiben segíti elő a személyiségfejlődésüket.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Kovács, Ágnes. (2009). A tanár szerepe a tanulók személyiségfejlődésében a tanórai motivációs technikákon keresztül. Iskolakultúra, 19(9), 15–23. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20890
Issue
Section
Articles