Öt recenzió, avagy az oktatáspolitikától a mintavétel metodológiájáig
Main Article Content
Abstract
A nagy számban megjelenő hazai pedagógiai témájú könyvekből a válogatás preferenciáját az indokolta, hogy a neveléstudomány minden területéről hasznos és releváns információkhoz juthassanak a tudományos közösség tagjai. Fontos szempont volt az is, hogy a neveléstudomány területének legfontosabb paradigmái, nézőpontjai kerüljenek ismertetésre olyan szerzők interpretálásában, akik (rész) diszciplínájuk meghatározó kutatói. Így került a válogatásba oktatáspolitikai, művelődéstörténeti, nőtörténeti, élettörténeti és kvantitatív módszertani kötet is. Az összeállítást magyarázza, hogy a recenziók elolvasása után az olvasók teljesebb képet kaphatnak arról, hol is áll jelenleg a hazai neveléstudomány és mely tendenciák határozzák meg tudományunkat.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Darvai, T. (2009). Öt recenzió, avagy az oktatáspolitikától a mintavétel metodológiájáig. Iskolakultúra, 19(7-8), 137–148. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20882
Issue
Section
Articles