Megjegyzések Knausz Imre A kompetencia szerkezete és a kompetencia-alapú oktatás című írásához
Main Article Content
Abstract
Knausz Imre tanulmánya napjaink oktatáspolitikájának egyik kulcskategóriájával, a kompetenciával foglalkozik. A szerző azonban ahelyett, hogy magasztalná az újabban varázsszernek kikiáltott kompetencia-alapú oktatás hallatlan előnyeit, veszi magának a bátorságot, hogy szóba hozza a fogalom és a hozzá tartozó gyakorlat körüli bizonytalanságokat. Ráadásul, szintén szakítva a kortárs hagyománnyal, az oktatás-nevelés sikerességének kérdését átfogóbb kontextusba igyekszik helyezni: a tanulmány utolsó negyedében kilép az oktatás problémaköréből a széles társadalmi valóság felé, a gyerekek és a felnőttek világa között erősödő kommunikációs nehézségek és elhatárolódások okát kutatva.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Vajda, Z. (2009). Megjegyzések Knausz Imre A kompetencia szerkezete és a kompetencia-alapú oktatás című írásához. Iskolakultúra, 19(7-8), 87–96. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20876
Issue
Section
Articles