Tanári tévképzetek kémiából
Main Article Content
Abstract
A tanulók naiv elképzeléseinek tulajdonsága, hogy csak nagyon nehezen változtathatók meg, makacsul ellenállnak az oktatás hagyományos módszereinek. Stabilitásukra jellemző, hogy még felnőttkorban és akár a szaktantárgyat oktató tanárok esetében is kimutathatók. Ezek a tanári tévképzetek az oktatói munka potenciális veszélyforrásai, mivel a tanítás során átadódnak a diákoknak, és megerősítik a tanulókat abban a hitükben, hogy naiv elképzelésük helyes. Ennek következtében az oktatási folyamat során maga a pedagógus válik a tanulói tévképzetek egyik forrásává.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Ludányi, L. (2009). Tanári tévképzetek kémiából. Iskolakultúra, 19(7-8), 26–35. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20871
Issue
Section
Articles