Ene-Liis Semper: Ajtó. Egy fény-árnyék szobor bemutatása : adalékok a kortárs művészet jelenlevővé s az intermedialitás elengedhetetlenné tételéhez a humán tanórákon

Main Article Content

Katalin Cserjés

Abstract

A Szegedi Tudományegyetem Modern Magyar Tanszékének oktatójaként 23 esztendeje vezetek szakmódszertani kurzusokat a negyedéves hallgatók számára. E tárgy titulusát az évek alatt átalakítottam Gondolkodás-módszertani és szövegértési (kép-olvasási) gyakorlatokká. E cím hívebben tükrözi tevékenységünket: nyomozás és felfedezés (1) a legkülönbözőbb szövegvilágokban, a jó kérdezés technikájának gyakorlása – együtt gondolkodás. S nem riadunk vissza „némi grammatikai aprómunkától” sem.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Cserjés, K. (2009). Ene-Liis Semper: Ajtó. Egy fény-árnyék szobor bemutatása : adalékok a kortárs művészet jelenlevővé s az intermedialitás elengedhetetlenné tételéhez a humán tanórákon. Iskolakultúra, 19(3-4), 159–165. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20843
Section
Articles