Tudományköziség és komplex szövegértés a középiskolában : a Kép és szöveg című tantárgy vázlata

Main Article Content

Csilla Nagy

Abstract

Az utóbbi évtizedek pedagógiai diskurzusának egyik leggyakrabban visszatérő problémája a középiskolai oktatás célrendszerével függ össze: a kérdés tulajdonképpen az, mit ad, mire nevel, milyen „küldetést” teljesít a középiskolai képzés Magyarországon. Nálunk az intézményes nevelés szerkezetében, szemléletében kialakulása óta a tudományágak logikáját követi, alap- és középszinten az elsődleges cél a „tudás”, a műveltség (vagyis az egyes tudományterületeken a kezdetektől napjainkig felhalmozott ismeretek) átadása.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Nagy, C. (2008). Tudományköziség és komplex szövegértés a középiskolában : a Kép és szöveg című tantárgy vázlata. Iskolakultúra, 18(9-10), 60–70. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20784
Section
Articles