Tanulási és magatartási zavarok hatása a nyelvtanulásra – egy esettanulmány
Main Article Content
Abstract
Habár a különböző magatartási és tanulási zavarok a tanulók viszonylag nagy hányadát érintik, ezek a kérdések nem kapnak kellő visszhangot az oktatás tényleges folyamatában. Amíg az utóbbi évtizedekben megjelent tanulmányokban a diszlexiások nyelvtanulásával kapcsolatos problémák egyre tágabb teret nyertek, nem mondható el ugyanez a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavarral (ADHD) küszködő tanulók nyelvtanulási nehézségeiről. A jelen cikk célja egy összetett tanulási zavarokkal (diszlexia, diszgráfia, diszkalkulia, figyelemzavar) küzdő tizenhat éves fiú angolnyelv-tanulási nehézségeinek és a tanulását megkönnyítő módszereknek a bemutatása, amelynek alapját egy másfél éven keresztül történő egyéni tanítás képezte.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Pintz, Ágnes. (2008). Tanulási és magatartási zavarok hatása a nyelvtanulásra – egy esettanulmány. Iskolakultúra, 18(9-10), 47–59. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20783
Issue
Section
Articles