Neveléstörténet tankönyvek az ötvenes években
Main Article Content
Abstract
Az utóbbi években örvendetes módon megnőtt az igény a neveléstörténet-tudomány önreflexiójára: módszertani és historiográfiai kutatások és konferenciák foglalkoznak a neveléstörténet mibenlétével, múltjával kapcsolatos kérdésekkel. A Szegedi Tudományegyetemen végzett OTKA-kutatásban a magyarországi pedagógusképzésben a 19. század közepétől a 20. század közepéig terjedő időszakban használt neveléstörténeti tankönyveket vizsgáltuk, elsősorban problématörténeti megközelítésben.a
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Nóbik, A. (2008). Neveléstörténet tankönyvek az ötvenes években. Iskolakultúra, 18(3-4), 39–49. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20728
Issue
Section
Articles