Neveléstörténet tankönyvek az ötvenes években

Main Article Content

Attila Nóbik

Abstract

Az utóbbi években örvendetes módon megnőtt az igény a neveléstörténet-tudomány önreflexiójára: módszertani és historiográfiai kutatások és konferenciák foglalkoznak a neveléstörténet mibenlétével, múltjával kapcsolatos kérdésekkel. A Szegedi Tudományegyetemen végzett OTKA-kutatásban a magyarországi pedagógusképzésben a 19. század közepétől a 20. század közepéig terjedő időszakban használt neveléstörténeti tankönyveket vizsgáltuk, elsősorban problématörténeti megközelítésben.a

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Nóbik, A. (2008). Neveléstörténet tankönyvek az ötvenes években. Iskolakultúra, 18(3-4), 39–49. Retrieved from https://iskolakultura.hu/index.php/iskolakultura/article/view/20728
Section
Articles